Wanneer je koopt op afstand is het niet mogelijk om het artikel te bekijken.
Je koopt het immers vanuit je eigen stoel op een computerscherm.
Daarom is bepaald dat je je aankoop binnen 14 dagen moet kunnen retourneren als je het op afstand hebt gekocht.
Je kunt het artikel op 2 manieren retourneren:
Als je iets terugstuurt ben je zelf verantwoordelijk voor verlies of beschadiging.
Het artikel dient in een zo oorspronkelijk mogelijke staat en onbeschadigd te worden ingeleverd.
Je mag het artikel bekijken en eventueel uitproberen zoals je dat in een fysieke winkel ook zou kunnen doen.
Scheur bijvoorbeeld het tape van de verpakking niet los, maar snij deze netjes open.
Het artikel dient als nieuw te worden ingeleverd zodat wij het ook weer als nieuw kunnen verkopen.
Na ontvangst controleren wij de staat van het product. Wanneer aan alle voorwaarden is voldaan wordt het retourbedrag binnen 14 dagen teruggestort. Wanneer niet aan alle voorwaarden is voldaan kan er een korting op het retourbedrag berekend worden.
Wij moeten zo’n artikel dan namelijk in onze “koopjeshoek” verkopen omdat bijvoorbeeld de verpakking er niet meer uitziet.
Bevalt je aankoop toch niet helemaal, maar heb je het al in gebruik genomen?
Voor al je aankopen geldt 14 dagen bedenktermijn, dus ook voor deze.
Bij zichtbare gebruikssporen krijg je van ons dan ook een deelvergoeding.
Deze is altijd 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
100% vergoeding: Compleet, in originele staat en verpakking.
75% vergoeding: Vies / gebruikt / beschadigd / verpakking niet meer compleet.
Wij crediteren geen verzendkosten, indien u twijfelt over een product moet u het niet bij ons bestellen.